Wyniki wyszukiwania dla frazy: wlew paliwa

Na stronie znajduje się 334 rezultatów. Strona 2 z 5

Post

Wysłany: Pią 18 Sie, 2006 23:11

witam wszystkich

mam pare pytan odnosnie forda focusa 1.8 zetec

1.
otoz na itnernecie znalazlem osiagi wersji 5d - w 3d niemoglem sie doszukac - wystepowal taki wogole ?? - ale zakladajac ze tak to moj ma [bedzie mial] 3d czy osiagi sa takie jak dla 5 ?? 10.2 ?? czy rownej 10 mozna sie spodziewac ?? tak wogole to ile wazy taki ford bo znalazlem dane ze od 1130 do 1300 - ale 1300 to chyba kombi //??

2. nasluchalem sie sporo odnosnie faktu ze fordy nielubia gazu (tanich instalacji) podobno glownie wlasnie silnik 1.8 ?? pytam bo niewiem jak wyjdzie spalanie z moją noga a dobrze miec alternatywe jaaks na przyszlosc - czy 1.8 faktycznie tak zle znoszą gaz ?? mowa o sekfencyjnej instalacji

znajomy z holandii ma coprawda wersje kombi tez 1.8 z gazem i jezdzi juz sporo co jest zaprzeczeniem tych opini ma prawie 300 przebiegu

na forum ciezko znalezc cos o 1.8 benzynie glownie wynajduje 1.8 tdci ;/ doradzcie

3.
furka jest w lakierze kameleon niestety po postoju w tym pieknym miescie juz mi ktos rypnął klapke wlewu paliwa ;/ odtworzenie koloru to troszke klopotu dla samego tego elementu ;/ przy niskim nakladzie finansowym wrecz niemozliwe - wiec pytanie co sugerujecie moze jakas naklejke z rysunkiem , logo jakiejs firmy czy zwykla naklejke ALA sportowy wlew paliwa ?? niechce nic zakladac najlepiej ale widac wyraznie ze wlew jesst innego koloru niz reszta ;/ i boli bo autko sie naprawde slicznie prezentuje

seryjny centraly zamek domyka klapke wlewu prawda?? bo u mnie wyrwano i niema ani klapki ani zamka :/ co za kraj

4.
potrzebny mi plastik - nawiewu - srodkowy ten po prawej bo mam zerwane kierunki w nim i chcialem to wymienic - jesli by mial ktos to prosil bym propozycje i cene na prv


Post

Wysłany: Pon 08 Wrz, 08 14:25

Witam .
Teraz ostatecznie wybrałem mój zestaw do złożenia. We wtorek lub środę planuję już wszystko zamówić. Proszę mi jeszcze powiedzieć:
Czy wszystko już mam aby przygotować samolot do lotu w powietrzu??
Czy nie zamawiam zbyt mało kleju i czy dobre paliwo wybrałem na dotarcie i pierwsze loty??
Czy lepiej obrazu kupić 5 litrów paliwa??
Czy potrzebne jest mi łoże silnika, może wybrać te z przedziału 4 - 7,5 ccm ??
Jaki zasięg ma ta aparatura??
Czy do serw nie potrzeba już żadnych akcesoriów??
Jaki mniej więcej hałas w dB wydaje ten samolot??
Jak dobrze dotrzeć silnik (proszę dokładniej wytłumaczyć) ??

OTO ZESTAW KOŃCOWY:
- PHOENIX MODEL - CANARY
- Hitec - Laser 4 komplet z 3-ma serwami
- serwo Hitec HS 322 HD
- O.S. Max 46 LA
- Zbiornik 284 ml
- Wlew paliwa aluminiowy
- Silikonowy przewód paliwowy 7/3 - 1m MP-JET trans.
- Łoże do silnika 7,5 - 10 ccm
- APC 11x6
- Kołpak 50 mm
- Klips - uniwersalny z akumulatorem 1,2 Ah i ładowarką E-Sky
- Rozrusznik do silników max. 15 ccm Hobbico
- Wskaźnik napięcia baterii TowerPro
- Klucz do świec długi
- Mikroprocesorowy interfejs Hitec do symulatora FMS
- SPORT 5 - 2,5 L
- Klej cyjanoakrylowy średni 20 ml Dragon
- Żywica Epoxydowa NHP 12-minutowa 227g

Post

Wysłany: 14 Wrzesień 2008, 14:54

CytatCytat:

moja właśnie stoi u lakiernika bo robiłem z rudą gertrudą małe wojaże i wygląda to tak:
- za dwa nadkola w cabrio całe bierze mi 400 zł ( w cabrio jest to naprawdę duży element, porównywalny do dachu)
- zmiana koloru na inny wraz z malowaniem od środka czyli wybebeszeniem całego wnętrza ok 3300 zł
- zmiana koloru tylko z zewnątrz ok. 2500 zł
- odnowienie lakieru z zewnątrz i wewnątrz na świeżutki czarny metalik ( czarny metalik mam obecnie) ok. 2000 zł
- pomalowanie na świeży czarny metalik tylko z zewnątrz ok 1300 jak dla mnie.

Ceny są po naprawdę dużej znajomości gdyż ten gośc lakierował już chyba z 10 samochodów koledze, który mi przekazał kontakt do niego.

Mnie blacharka czyli: reperaturki 2 x nadkoli, wlew paliwa, podłużnice i pas tylni, czyszczenie w miejscu anteny i spawanie progów + konserwacja wszystkiego wyniesie 800 zł razem z materiałami także sami widzicie, że ceny są bardzo atrakcyjne

a gdzie dostałeś reperaturki tylnych błotników do cabrio? Masz jakieś fotki???

Post

Wysłany: sobota, 16 sierpnia 2008, 16:17

Jedziemy dalej....
Obiecane fotostory tego co wydłubałem ostatnio.
W komorze silnika znajduje się dziwna skrzynka, do której wg zdjęć dołączone są dwa węże - roboty mało, a ładnie wygląda.

Wlew paliwa też jakiś taki ubogi, więc poszperałem w fotkach i uznałem, że można dorobić tu i tam jakiś przewód. Drucik fi=0,5mm z otuliną fi=1mm nacinam skalpelem robiąc sobie "plasterki" o grubościach jakie chce, rozsuwam, maluję i zsuwam razem

Ostatecznie ten niebieski krążek zastąpiłem kawałkiem izolacji, bo nic o większej średnicy nie chciało wejść.

Pozostałe też tak robię a jeżeli jest to linka, a nie drut, to skręcam je razem i też fajnie wygląda:)

Wiem, że pewne korekty w malowaniu tu tam jeszcze do zrobienia, ale to już "przy okazji" będę robić.
Pokrywy zaworów też zrobione... tzn dorobiłem troche kabelków i... wywierciłem dziurki fi=0,3mm, dorobiłem śrubki. Tzn naciąłem drucików, powbijałem w plastelinę, na końcach dałem krople kleju i jak wyschnął to pomalowałem farbą Chrome Silver z MM. Po wklejeniu i obcięciu z dołu tego co niepotrzebne wyszło całkiem ładnie... a za darmo

Silnik też już gotowy... będą zdjęcia jutro, bo teraz uciekam na grilla (o ile nas nie zaleje, bo pogoda burzowa )

Pozdrawiam
Mors

Post

Wysłany: wtorek, 4 listopada 2008, 19:11

CytatCytat:

Mam sobie wiele do zarzucenia przy tej pracy

I słusznie
Zamiast pokazać się na warsztacie i dać sobie pomóc, to kolega ukrywa się po kątach, a potem wychodzą z kwiatki
Na wszelki wypadek wypiszę co nieco - niech inni też mają z tego naukę:
1. Niepotrzebny wlew paliwa na grzbiecie kadłuba (lewa strona, trzecia sekcja). Właściwy wlew to ten pod kabiną.
2. Wlot powietrza do sprężarki niepodobny to tego stosowanego na F-4 (bardziej podpada pod F-2).
3. Opuściłeś klapy chłodnic - no i fajnie. Szkoda, że nie pokusiłeś się o opuszczenie reszty klap.
4. Antena linkowa jest, nawet pojawiło się coś na kszałt izolatorów, ale przewodu łączącego radio z anteną brak (wychodził maleńkim "kominkiem" po lewej stronie grzbietu, w piątej sekcji kadłuba).

Zaczepy na tropikalny parasol po lewej stronie kabiny wydają mi się podejrzane, tak jak koliste wnęki na koła i podwieszany zbiornik paliwa, ale to już cechy osobnicze - może Kuba się wypowie, bo nie mogę znaleźć fotki tego egzemplarza.

A tak w ogóle to wizualnie modelik sprawia bardzo dobre wrażenie.

Post

Wysłany: piątek, 5 grudnia 2008, 21:28

Witam
I ja się przeniosłem (w końcu)

A więc tak:
Leżał sobie sklejony od lat 90tych.Żadna rewelacja. Aż pewnego dnia mnie napadło i wylądował do kreta. Zabulgotał i sru
Zacząłem od podstawki. To moje pierwsze spotkanie z Afryką.Wcześniej nic nie robiłem bo siedziałem raczej w Europie.
Malutka podstawka na chwilę obecną wygląda tak:

Muszę ją jeszcze wykończyć delikatnie.

A teraz coś o Chevym.
Idę troszkę w SF. Przyznaję się bez bicia. Model będzie albo Angoli lub zdobyty przez DAK. Jeszcze nie wiem.
Wykonuje go od podstaw po rozkretowaniu. Blaszki to pozostałości po innych modelach i 70 % domowej roboty:)
Wzoruję się na kilku zdjęciach, ale o tym potem.
Podwozie mam już zrobione. Zdjęcia wsadzę jutro bo schnie. W między czasie zabawa z nadwoziem:

Wsadzona nowa podłoga i progi, rozwiercony wlew paliwa, zeszlifowana deska (będzie trawiona) Siatka w grillu, pedały oraz wlot powietrza. Koła założę z żywicy ( dzięki uprzejmości MarkaB )
To tyle.
Pozdrawiam
Bubi

Dbaj o pisownię na forum!
michal.s

Post

Wysłany: 12 Lipiec 2008, 16:37

niestety ktos robil juz nadkola i totalnie to spartolil nic nie zabezpieczyl i wogole .... nie wspominam ze pianka byl wypelniony bok troche ale jestem dobrej mysli moj czlowiek od blach tez podloga zdrowiutka tyle co reperaturki i wlew paliwa bedzie dobrze
a jako ciekawostke powiem wam ze w kombi rocznik 95 nie ma nic rdzy poprostu jest czysciutko

Post

Wysłany: Pon 12 Sty, 2009 14:05

musisz mieć podnośnik , do odkręcenia są dwie " obejmy " i do odpięcia elektryka od wskaźnika ilości paliwa oraz przewody paliwowe "do Pompy " zarówno te jak i elektryka jest na gorze baku , tak że jeden trzyma bak a drugi wsadza rękę i odpina , wlew paliwa odpina się rurę od strony baku . robota zawsze minimum dla dwóch , u mnie po kombinacjach ze spuszczeniem paliwa i tak bak lekki nie był zostało w nim około 15~20 litrów .

Post

Wysłany: 1 Listopad 2008, 17:35

Witam! W koncu sie przelamalem i postanowilem przedstawic moj bolid. Niejest to zadna rewelacja jak u niektorych widze ale lepsze to niz autobus czy tramwaj Wiec jest to Asterka z 91r 1.6 8v benzyna, a przelotu ma 242tys, kupilem ja przy 205 i szczeze powiem ze od tamtej pory zepsul sie tylko, zreszta dosc niedawno modul zaplonu. Ogolnie za mojej kadencji zostal wymieniony rozrzad, hamulce przod, olej i filtry no i ostatnio ten modul a przy okazji cewka zaplonowa (jakas juz skorodowana byla ) to takie zmiany obowiazkowe

Wyposażenie :
- centralny zamek
- ABS
- el. szyby
- el. i podgrzewane lusterka
- wspomaganie kierownicy
- lakier metalic

Zmiany :
- felgi 15 . opony 195/50
- obnizona z przodu
- wydech koncowy
- tylnie lampy (lexus look bodajze)
- podswietlenie zegarow
- za seryjne tylne glosniki podlaczylem elipsy Pioneera
- Sub JBL GT5-1204BR (275 rms) + wzmak MAC AUDIO MPX 2500 ( 240 rms)-daje rade

Co mam w planach:
- zmiana glosnikow w drzwiach oraz radia
- zaczernic zderzaki bo niechce w kolor
- zmienic wydech - niepowiem ladnie mruczy ale wyglada jak kanka na mleko
- lampy przednie angel eyes. beda niedlugo bo kolezka sprzedaje
- przy okazji lamp modyfikacja grilla
- podswietlenie pokretel nawiewu ( jutro sie na wolumen wybieram )
- zmiana sprezyn bo niestety po lewej stronie pekl i urwal sie jeden zwoj i niewiem czy dalej krotsze czy normalne bo troche mnie wymeczylo jezdzenie po naszych drogach
- renowacja felg
- przyciemnienie szybek
- wygladzenie tylnej klapy, i tu moja prosba byscie podpowiedzieli koledzy jak to cenowo wyglada
- i pare spraw blacharsko-lakierniczych. mianowicie bede wstawial nowy lewy prog bo szczeze to juz od dolu nieistnieje, moze jak dojdzie kasa to i za wlew paliwa sie wezme + nadkola tylne. Jest jeszcze nieszczesny lewy tylni blotnik po wypadku ale to juz grubsza impreza.

Post

Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 18:34

Oj obawiam się, że jednak nie pozostanę wierny przekonaniu, że nie należy poprawiać artystów (projektantów), dziś widziałem piękną Astrę w Łodzi, ale ja na razie przynajmniej muszę zadowolić się dbaniem o swoją, na tuning to mnie jeszcze nie stać, a oklejanie auta naklejkami na wlew paliwa, i światełkami odblaskowymi czy nalepkami z motywami Azjatyckimi raczej tuningiem nie jest, a przynajmniej nie takim z jakiego można być dumnym.

Post

Wysłany: 31 Sierpień 2008, 18:57

Przedstawiam mam moje wozidło.
Na początek trochę danych technicznych
Opel Astra F hatchback 5d z 1994r. Silnik X16SZ czyli 1.6 na monowtrysku. Przyjechała z Belgii, w kraju ponad rok zanim jej nie kupiłem 16.9.2007. Przebieg aktualnie ok 164 kkm. Wyglądała na bezwypadkową... do czasu
Wyposażenie:
ABS
centralny zamek na wszystkie furtki + wlew paliwa
jeden jasiek w kierownicy
wspomaganie kierownicy
Tak wyglądała zaraz po kupnie:

modyfikacje: po kolei co robiłem
alarm ze sterowaniem centralnym
białe kierunki
zerwane oznaczenia z klapy
elementy deski rozdzielczej w kolor
alufelgi oplowskie 15"
blenda na klapie
stan po tych modach

Tutaj w towarzystwie sedana rodziców

następnie przyszła pora na nieplanowane obniżenie dachu

później naprawa połączona z modyfikacjami:
założyłem i polakierowałem poliftowe lusterka
malowanie dachu na nowy kolor
zaszpachlowanie znaczka na klapie
wymiana deski rozdzielczej na czarną
przerobienie grilla (wycięcie środkowej poprzeczki)
zerwanie bocznych listew

stan obecny:

Teraz astra czeka na nowe drzwi i maskę oraz w najbliższym czasie na lakierowanie dołu

Plany:
klamki i zderzaki w kolor (przy okazji malowania auta)
Felgi na czarno
wymiana reszty plastików na czarne
zmiana podświetlenia w środku
przednie fotele z calibry
nowa tapicerka na siedzenia i boczki drzwi
podsufitka i słupki obite na czarno
przyciemnienie szyb
przednie lampy aniołki od FK
tylne lampy Irmschera
licznik z obrotkiem + tarcze indiglo
elektryfikacja wszystkich 4 szyb
komplet dokładek Irmschera (zderzaki i progi)
aerograf na masce
dłubanie silnika na ponad 100 KM

Astra dostała dożywocie u mnie więc mam sporo czasu na te modyfikacje
Zapraszam do komentowania

Post

Wysłany: 17 Październik 2008, 15:00

CytatCytat:

http://www.allegro.pl/ite...edyna_taka.html


gdyby nie ten paskudny zderzak to ładna, malowanie mi sie podoba. Nie wiem jaką wizję miał autor tego przodu ,ale chyba te koło z przodu to wlew paliwa rodem z formuły 1

Post

Wysłany: Nie 21 Wrz, 08 19:33

- Czy zawór: da się wyprowadzić przez laminat 0,5mm (osłona silnika) na zewnątrz (jak samochodowy wlew paliwa)?
- Czy łatwo go będzie (chyba siłą woli) zamontować w osłonie silnika przy jej zakładaniu na model (no i w drugą stronę...)?

Post

Wysłany: 2008-03-29, 17:27

CytatCytat:

Zazwyczaj takowe foty wrzucamy do postu śmieszne obrazki ale postanowiłem wrzucić nowy temat o wsiurach w autach

Tutaj wrzucamy tylko swoje zdjęcia, nie z netu, tylko te które sami zrobicie, dzięki czemu będziemy oryginalni a nie skopiujemy kolejną stronkę z netu...

Na początek cienkieczinto które ustrzeliłem parę dni temu, to sie nazywa sportowy wlew paliwa


adne fotki robicie sami

Post

Wysłany: 2007-08-22, 12:54

Zazwyczaj takowe foty wrzucamy do postu śmieszne obrazki ale postanowiłem wrzucić nowy temat o wsiurach w autach

Tutaj wrzucamy tylko swoje zdjęcia, nie z netu, tylko te które sami zrobicie, dzięki czemu będziemy oryginalni a nie skopiujemy kolejną stronkę z netu...

Na początek cienkieczinto które ustrzeliłem parę dni temu, to sie nazywa sportowy wlew paliwa

Post

Wysłany: 2007-07-05, 11:52

u mnie podobna sytuacja jest juz dość długo. dopóki wszystkie drzwi się zamykały, jakoś mi to nie przeszkadzało. teraz zamykają się tylko z lewej strony drzwi - kierowcy i pasażera i wlew paliwa. zauwazyłem, że w tym przewodzie w prawych tylnich drzwiach jest mała dziurka. czy to może być głowna przyczyną problemy, czy jeszcze oprócz tego winą jest ta pompka w bagażniku? czy oprócz tego coś jeszcze mogło się zepsuć? proszę o pomoc

Post

Wysłany: 31 sty 2009, o 18:55

Witam wszystkich. Mam problem z immobilizerem w Korando. Kilkukrotnie udalo sie go dezaktywowac dopiero po wielokrotnych probach , od jakiegos jednak czasu zacial sie i koniec - sprawdzalem styki,wszystkie zamki,wlew paliwa - odpinalem i podpinalem ponownie akumulator i nic.
Czy zna ktos z Was metode na taki oporny immobilizer lub jego obejscie ??
Pilne - auto rdzewieje a ja go nie moge odpalic.

Post

Wysłany: 2007-05-03, 11:51

Nie wiem po co wogóle chcesz zdejmować zbiornik. Wymieniałem z powodzeniem obie linki bez zdejmowania zbiornika i odłączania od niego czegokolwiek. Wystarczy odkręcić śruby i opuścić go na tyle aby włożyć ręce. Robiłem to oczywiście na kanale i bez niczyjej pomocy. A co do kosztów to wg mnie i tak nie są wysokie. Przednia kosztuje np. ok. 12 PLN (Intercars).
Przy zmianie linki zwróć uwagę czy stara linka nie wytarła Ci dziury w plastykowej rurze łączącej wlew paliwa ze zbiornikiem.

Post

Wysłany: 2008-05-16, 17:53

Do sprawdzenia uklad paliwowy. Czyszczenie gażnika,spr. działania pompy paliwa.
Sprawdzić czy w paliwie nie ma wody.óbejrzeć wlew paliwa koło linki ham. ręcznego cz nie przetarty.Wykręcić swiece zapłonowe i obejrzec kolor wypalenia.Jeśli któraś nosi ślady okopcenia można domniemać ,iż jest uszkodzona.Również do sprawdzenia przewody W.N ,kopułka i palec rozdzielacza.To tak na początek a wymiana uszczelki i to niedomaganie to może zbieg okliczności.

Post

Wysłany: 2007-07-12, 07:59

Poszukuję węża paliwowego do mojej IBI łączącego wlew paliwa przy korku z bakiem.

Mój jest przytarty przy lince hamulca ręcznego :(

Poszukuję węża w dobrym stanie: nie wytartego, nie popękanego i szczelnego.

Moja Ibi to 1,2 System Porsche z gażnikiem z 1991 roku, trzy drzwiowa przed liftingiem.

Post

Wysłany: 2007-05-08, 23:30

Siemka chce wam pokazac mojego Ventyla

wiecej mozna zobaczyc na vwvento-fans.com

W skrócie opis modelu i wyposażenia:

- vento 1800 cm3 90KM GL
- kolor grafit
- wspomaganie
- el. lusterka
- el. szyberdach
- termotronic
- 2 x AIRBAG
- ABS
- centralny zamek + alarm

Wprowadzone modyfikacje:

- sportowy wydech z 2 koncowkami po bokach firmy KAT-EXPO
- zawieszenie koni
- felgi 15cali opony 195/50

- białe boczne kierunki
- alu rygielki
- chromowane pokrętła nawiewu
- niebieskie podświetlenie w środku
- przyciemnione szyby
- przednie lampy in-pro z ringami i kierunkami
- grill bez znaczka firmy JOM

- brak oznaczeń
- zaślepka z Focusa w zderzaku na hak
- wygładzone zderzaki
- motocyklowy wlew paliwa
- wlot powietrza z sprintera w prawym błotniku
- przedłużenie maski na lampy ( Bad-Look)
- ramka biegów Simoni Racing
- 4 x el. Szyby
- 5 calowy wbudowany monitorek w schowku pod popielniczką
- fotele kubełkowe z VR6

Audio:
- Pioneer DEH 1300R
- glośniki przód oryginalne vw
- tył alaphard
- wzmacniacz 600W
- subwoofer 300W
- wbudowany monitorek LCD 5' w tunel srodkowy
-Obecnie bagaznik jest w budowie

- przetwornice na 230 V

Zaraz po kupnie (oprucz alusow bo juz je mialem przed kupne)

A o to moje zmiany

Prace blacharskie

teraz plamuje lekko przerobic z tylu nadkola

narazie tył 35mm na strone

A tu moj nowy plan jeszcze nie jest gotow

A to stwozylem ostatnio dzieki poradzie kolegi

Post

Wysłany: Pon 07 Sty, 08 20:43

Dzień dobry.
Mam pytanie czy w tym miejscu gdzie jest źielona kropka moge wstawić wlew paliwa ,trzeba by było jakoś bak przerobić?Prosiłbym o jakieś propozycje.

[img] [/img]
Śilnik jest już cylindrem do dołu.Jest dużo lepiej

Post

Wysłany: Sob 08 Mar, 08 23:03

No co? To pełnokrwisty Polak w końcu . Ale z drugiej strony to nie wiem o których wyścigach mówisz kiedy Kubica narzekał na team/bolid, a słaby wynik był jego winą. Nawet kiedy to miał w Barcelonie bodaj wlew paliwa otwarty to raczej nie narzekał na to za bardzo a tylko wspomniał, że bolid był trudniejszy w prowadzeniu i miał gorsze osiągi.

Post

Wysłany: Czw 02 Sie, 07 12:26

Chodzi mi o wlew paliwa a najbardzie o stronę bolidu po której się znajduje. Czy wlew jest umieszczony po obu stronach bolidu, jednak na czas danego GP jest "aktywny" jeden z nich i tak np. we Francji, Brazylii czy Monako wlew jest umieszczony z lewej strony, a Australii, Węgrzech po prawej... czyli zależnie od GP zakładany jest na tył bolidu odpowiedni element tylnej pokrywy bolidu.

Post

Wysłany: 2007-11-29, 16:50

Ja już nie liczę objechanych sportów na toruńskiej przy cmentarzach. Ostatnio nawet na kościach. Fakt, na prostej nic nie wyczaruję, ale w winklach panowie się prawie nogami popierają

PS: Teraz tak sobie pomyślałem, że uziemia mnie również brak możliwości przesunięcia cielska na siedzeniu w kierunku kierownicy. A nogami 24 litrowego baku nie obejmę . Poza tym ten wystający wlew paliwa :oczy: . No nic, jazda kolcem poślizgami to sztuka i to sztuka kompromisów.

Post

Wysłany: Wto 07 Paź, 08 14:12

Stosuje się w F3A wlew paliwa bliźniaczo podobny do tego :

Wlew montuje się na zasilaniu pomiędzy zbiornikiem a silnikiem ( zaworem niesłusznie nazywanym pompą )
Oczywiście odpowietrzenie musi też być wyprowadzone , szczególnie w YS gdzie trzeba wypuszczać ciśnienie ze zbiornika . Ja zastosowałem trójnik i dwa przewody na zewnątrz .Jeden do odpowietrzenia a drugi do tankowania. Obydwa przed lotem trzeba zaślepić oczywiście.
Pozdrawiam

Post

Wysłany: Nie 21 Wrz, 08 19:52

CytatCytat:

ja mocuję takie zawory na kątowniku duralowym (właśnie ok 1 mm) do wręgi. W moim Kratku widać punkt na masce tam mam wlew paliwa

CytatCytat:

A ile masz nalotu na tym Cub-ie?

Zero... Ale ćwiczę na FMS.
Wiem do czego zmierzasz, ale jak coś rozwalać, to niech przynajmniej wlew paliwa ma elegancki...

Post

Wysłany: 2006-10-18, 21:22

ja mam zupelnie innaczej. aczkolwiek ile mnie pamiec nie myli to chyba 2.5 z przodu i
2,3 z tylu.
glowy nie dam ,ale wiem gdzie napewno znajdziesz te info.
jak bedzioesz przy aucie, to otwoz wlew paliwa i po wewnetrznej stronie bedziesz miala naklejke.
tam bedzie napisane.

Post

Wysłany: 2006-05-21, 20:33

Mapet, nie czekaj tylko wyczyśc zbiornik paliwa, kumpel miał tak w megance i doprowadził do zatkania wtrysków w silników, o cenie nowych nie będę wspominał bo była powalająca...

Przew wlew paliwa może być Ci ciężko bo przecież w baku jest zabezpieczenie )siatka) żeby nikt Ci nie wypompował wężykiem, najlepiej przez pompe lub w ostateczności pokombinuj z tą siatką... Ja wybrałem przez pompe, bo i tak była wtedy wymieniana:-)

Post

Wysłany: 24 Styczeń 2009, 10:06

No więc tak jak wspominałem jakiś czas temu, bliżej wiosny noszę się z zamiarem sprzedaży naszej Astruni. Jeszcze nie wiadomo kto będzie następcą, dużo zależy od kapitału, który będę posiadał wraz z mamą Kandydaci na dzień dzisiejszy to :

(najprawdopodobniej będzie to ropniak)
-Opel Astra G
-Opel Astra H
-Ford Focus Mk2
-Ford Mondeo Mk3
-Honda Civic VII
-Audi A3 (2000-2003)

Rozbieżność jest dość duża, dużo będzie też zależało od tego "co fajnego" trafi się gdy wyjadę do Niemiec, bo mam jechać ze szwagrem, który już od jakiegoś czasu ściąga stamtąd auta.

Tak więc konkretnie, to chciałem zapytać jak to jest z wystawieniem auta na allegro.
Można zrobić tak, że chcę po prostu wystawić w charakterze "reklamowym" ? Tzn, gdyby po prostu ewentualnie ktoś się zainteresował, załatwiać to 'normalnie', a nie przez allegro. Nie jestem obyty w allegro. I jak to jest z opłatami? Płaci się za samo wystawienie, czy dopiero jak się sprzeda?

Załóżmy, że chciał bym sprzedać za 6000 zł.. Nie mam zamiaru ukrywać żadnych niedociągnięć w aucie, bo sam nie chciałbym być oszukiwany przez sprzedawcę. Niestety, ale gdzieniegdzie blacharka jest do zrobienia, wlew paliwa trochę nadjedzony, jedno z nadkoli, w jednym miejscu pękł lakier na masce..

Rocznik '96, 140 000 przebiegu, C14NZ z 5-letnim gazem, ogólnie przez 5 lat autem jeździła do pracy tylko mama ( w sumie 6km), raz na tydzień "wycieczka" ~20km i 2 razy w miesiącu 40 km, no i nie licząc krótkich wyjazdów na miasto po zakupy itp
Auto w sumie nie ma nic, poduszek, abs-u, wspomagania, jest golutkie, jedynie ma centralny, więc nie wiem czy nawet 6000 za niego wezmę, ale to zawsze można uzgodnić.

Kilka miesięcy temu już go chciałem sprzedać, ale mama się wstrzymała, dałem ogłoszenie do lokalnej gazety, było kilku zainteresowanych.
Jeden z nich przyjechał oglądać auto, ale nie spodobał mu się wydech..

Rozpisałem się trochę, a głównie chodzi mi o to, jak wygląda sprawa z wystawieniem auta na allegro..
pozdrawiam

Post

Wysłany: Pon Gru 15, 2008 21:45

CytatCytat:

jak w temacie macie jakies ciekawe pomysly albo macie jakos ciekawie u siebie ten temat rozwiązany? mile widziane foty podkreslam ze go nie chce widziec w zderzaku

Wlew paliwa albo pod zaslepka zderzaka

Post

Wysłany: 2005-07-19 00:44

zastanawia mnie czy to jest normalne w probku - mianowicie odkrecam wlew paliwa a tu normalnie takie cisnienie ze szok - opary syczac wydostaja sie na zewnatrz- czy to normalne zjawisko czy moze odpowietrznik jest zatkany ?? wogole to gdzie on sie najduje i czy wogole sie znajduje ??

Post

Wysłany: 2005-07-19 19:37

CytatCytat:

zastanawia mnie czy to jest normalne w probku - mianowicie odkrecam wlew paliwa a tu normalnie takie cisnienie ze szok - opary syczac wydostaja sie na zewnatrz- czy to normalne zjawisko czy moze odpowietrznik jest zatkany ?? wogole to gdzie on sie najduje i czy wogole sie znajduje ??


ów syczenie (mało istotne w którą strone) spowodowane jest dość małą ilościa paliwa w baku.

Post

Wysłany: Sob Maj 05, 2007 7:47 pm

Mam podobny model Daimler '88 xj40 wlew paliwa otwiera się ręcznie poprzez naciśnięcie i puszczenie klapki jeśli się nie uda to po otwarciu bagażnika jest awaryjne otwieranie taki ( u mnie biały ) "cybant"

pozdro!!!!

Post

Wysłany: Sob Maj 05, 2007 5:30 pm

Tzn. Zawieszenie mam przerobione joz ;] Mam zwykle amortyzatory. Panel ogrzewania mam taki sam jak ty czyli by regulacje temperatury dzialaly ma byc na auto ?? . Btw Jak otwiera sie wlew paliwa ;] Bo otwieram go recznie??

Post

Wysłany: 8 Marzec 2008, 14:55

mam 320 coupe 93 rocznik, czyli z tymi lampami to wszystko wporządku ??

objaw jest taki, że jak zamykam zamek to tylko zamykają mi się te drzwi co zamykam je, osobno muszę zamknąć drugi drzwi i bagażnik, wlew paliwa cały czas jest zamknięty

Post

Wysłany: 2005-07-06 08:46

kurca... trochę mało widać na tych zdjęciach za to jakie masz fajne lampy z tyłu

CytatCytat:

a co do korka to ja zamontuje jakos w zderzaku... jeszcze nie wiem gdzie


zamontuj sobie pod klapką, tam gdzie wlew paliwa wiem że tak można - nawet chyba mamy w klubie takiego gazera

pozdro

Post

Wysłany: Sob 05 Sty, 2008 16:21

niestety ten patent nie dziala w druga strone benzynki do diesla jak najbardziej uda sie nalac, dopiero w foce po najnowszym lifcie ma byc montowany"inteligentny"wlew paliwa, ktory ma zapobiec wlania zlego paliwka w obie strony

Post

Wysłany: 22 Lipiec 2008, 18:07

CytatCytat:

ale czy na pewno, bo słyszałem ze zwiększa to spalanie, ?


ale o ile 5ml na 100km, co to za różnica

bez przesady, więcej ci odparuje w czasie tankowania zanim zamkniesz wlew paliwa

Post

Wysłany: 2005-01-28 10:39

Ja w 3-litrowej Alfie 164 miałem zjechaną 1 prawą tylną oponę po wewnętrznej. Ale tam konstruktorzy wlew paliwa poprowadzili tak, że wystawał kolankiem do wnętrza nadkola! Jak zamontowałem gaz i wsadziłem do bagażnika butlę 80 litrów to lepiej się prowadził, bo mu rozkład mas przód / tył wyrównałem, ale lekko osiadł i gdy dobiło, to ocierał. Po pewnym czasie zdziwiłem się na stacji benzynowej gdy zatankowałem więcej, niż pojemność zbiornika, bo część paliwa poszła pod auto.

Post

Wysłany: 21 Lipiec 2008, 23:12

Moje prywatne odczucia są takie:
- TT świetne, ładne autko dla kobiety
- seat 'sport' - nie podoba mi sie, kojarzy mi się ze sportowymi naklejkami na wlew paliwa, zwykły hatchback rodzinny, co by z nim nie zrobił wizualnie, nie ma 'jaja', jako eko-autko będzie się dobrze sprawować wersja tdi.

Na drodze eliminacji została tylko jedna pozycja

Post

Wysłany: 04-01-2009, 14:28

CytatCytat:

No i stało się. Dzisiaj Lancer nie odpalił. Rozrusznik kręci, błędów nie pokazuje a odpalić nie chce. Za pierwszym razem tak jakby już załapał i zgasł. Później już nie chciał zapalić. Obiaw jakby nie dostawał paliwa. Wie ktoś gdzie jest filtr paliwa?
A może pompa padła?

Pozdrwaiam
Andrzej

Odkręć wlew paliwa , poczekaj chwile i zobacz czy zapali
może zapowietrzył się układ paliwowy
Pozdrawiam

Post

Wysłany: Śr lut 25, 2004 10:07

TDiesel,
Nie wiem, byc moze cos tam bylo. Ja szczerze mowiac nie zauwazylem ewidentnego faworyzowania Ralfa. Jezeli cos bylo to moze cos takiego o czym mowil Montoya - lepsza wspolpraca mechanikow z Ralfem lub cos w tym stylu. Na 100% nie jest to taka sytuacja jaka byla w Ferrari przed sezonem 2003.

Zako,
Wracajac do GP Niemiec 2002. Wczoraj wrocilem do domu i szybko zarzucilem kasete z wyscigiem. Przygladalem sie temu dziwnemu pit-stopowi Ralfa. Niestety ... poczatkowa faza nie jest pokazana, bo realizator pokazuje Montoye wjezdzajacego na prosta start-meta . Gdybym chociaz wiedzial gdzie podlacza sie sprezone powietrze to moze moglbym cos wywnioskowac z ustawienia mechanikow czekajacych na samochod. Mniej wiecej w okolicach wlotow powietrza kleczy mechanik z jakas butla, ale niestety nie wiem do czego sluzy. Moze tylko do przedmuchiwania wlotow Zwlaszcza, ze przy normalnym pit-stopie tez mozna go zauwazyc w tym samym miejscu.
Obejrzalem prawie caly ten wyscig i nasunela mi sie inna mysl. Tak jak napisalem wczesniej zastosowanie TO przez Franka w tym wyscigu wydaje mi sie calkowicie pozbawione sensu. Wiadomo ze z WDC juz po ptakach, a na WCC to nie ma wplywu. Natomiast zrobienie takej akcji przed Niemiecka publicznoscia to nienajlepszy pomysl marketingowy. BMW chyba nie byloby z tego zbytnio zadowolone.
Natomiast zwrocilem uwage na cos innego. Przedostatni (ostatni planowany) pit-stop Ralfa. Otoz Ralf ruszyl wtedy wyraznie za wczesnie Ruszyl zanim facet z lizakiem wogole go ruszyl do gory. Facet z lizakiem reaguje na podniesione rece mechanikow. Przygladalem sie dokladnie i mechanik ktory czyscil prawy boczny wlot do chlodnic nie podnosl reki i ledwo zdazy sie wycofac. Wydaje mi sie ze kierowca powinien reagowac wylacznie na 'lolipopa' i nie ma prawa ruszyc gdy lizak lezy na masce W przeciwnym razie bardzo naraza zdrowie mechanikow, zwlaszcza tych co czyszcza wloty. W zwiazku z tym sklonny jestem postawic hipoteze, ze Frank chcial ukarac Ralfa za narazanie mechanikow. Nie wiem czy tak bylo naprawde, ale wydaje mi sie to dosc sensowne.
Z innych takich sytuacji oczywisce przychodzi do glowy GP Hiszpanii '00, gdzie kontuzji doznal mechanik obslugjacy wlew paliwa podczas pit-stopu M.Schumachera. Ale z tego co pamietam tam wine ponosil wlasnie facet z lizakiem, ktory go lekko uniosl a potem opuscil. M.Schumacher byl w tamtej sytuacji calkiem bez winy.

Pozdrawiam,
MSH

Post

Wysłany: Wto Sty 06, 2009 13:43

CytatCytat:

bez akumulatora napewno sie nie zamknie, ale gdybym najpierw zamknął auto(drzwi i wlew paliwa) a dopiero potem odlączył akumulator i zamknął maske to drzwi i wlew zostanie zamknięty czy sie otworzy z braku prądu???


Jak zamkniesz samochód i odłączysz aku to wlew powinien zostać zamknięty.

Post

Wysłany: sobota, 26 kwietnia 2008, 07:10

CytatCytat:

A jak to sprawdzić?

Najprościej to zatankować do pełna, pojeździć trochę na samej benzynie i otworzyć wlew paliwa. Powinien sie otworzyć bez
delikatnego syku zasysanego powietrza. Może tu troche pieprze bez sensu , ale wszystkiego trzeba sprobowac.
Jeśli dzieje się to tylko na benzynie problem może też siedzieć w pompie paliwa.

Post

Wysłany: 2008-01-28, 18:34

Witam.Jestem posiadaczem Renault Megane.1,6 96r.Mój problem dotyczy tego że bardzo często NIE ZAMYKA się prawy tylny zamek.Pozostałe zamki+ klapa bagażnika+wlew paliwa "chodzą"idealnie Przy OTWIERANIU wszystkie zamki i ten "wadliwy" działają idealnie.Rozebrałem tapicerkę drzwi nasmarowałem (Wd-40) cały mechanizm lecz nie ma żadnej poprawy.Czyżby Wysiadł siłownik? w tylnych prawych drzwiach?
Za pomoc z góry
DZIęKóJę

Post

Wysłany: 08.06.2005 (Śr) 16:01

:
Możliwości w GTA: S.A.

# W GTA SA można jeździć rowerami.

# Jest dostępnych dużo samolotów, którymi można latać.

# Gdy poziom poszukiwania przez policję będzie w wysokości sześciu gwiazdek to gdy znajdujemy się w powietrzu, zaczynają nas gonić myśliwce Hydra, uzbrojone w samonaprowadzające rakiety.

# Gdy strzelimy z jakiejś broni w obecności samochodów, to one, tak jak ludzie zaczynają uciekać.

# Można zmienić fryzurę.

# Żeby przeżyć musimy jeść, a gdy będziemy dużo jedli to stajemy się grubi i będziemy wyśmiewani na ulicach, aby temu zapobiec będzie trzeba iść na siłownie i się wypocić.

# Dostępne są 3 style walki, można znać tylko jeden styl walki naraz, aby się ich nauczyć będziemy musili przedtem odbyć walkę na ringu.
# Można pływać różnymi stylami.

# Aby być bardziej 'odjazdowym' na ulicach, musimy iść do sklepu żeby kupić sobie ciuchy bardziej 'trendi', od tego zależy nasz wskaźnik ‘sexappeal’

# Można grać w trybie 2 players, w którym można wykonywać różne misje typu 'kill frenzy'.

# Są warsztaty, w których można stuningować swój samochód, dodać nitro, spojlery i inne podzespoły.

# Policja już nie tylko nas ściga, ale także czasami jesteśmy świadkami pościgów za innymi.

# CJ może także mieć swój tatuaż, na ramieniu, brzuchu, plecach, aby to zrobić musimy się udać do studia tatuażu.

# Można grać w kasynie w różne gry, m.in. black jack, ruletka, koło fortuny, poker.

# W SA możemy grać w różne gry, takie jak koszykówka czy też automaty z salonów gier.

# Możemy skakać ze spadochronem

# Gdy podpalimy domek na wsi, to ogień będzie się rozprzestrzeniał

# Można okradać domy.

# W grze możemy spotkać ptaki, ryby oraz żółwie wodne.

# Policja ściga nas nas motocyklem, z którego może strzelać.

# Gdy strzelimy we wlew paliwa w samochodach, to samochód odrazu wybuchnie.

# Możesz rekrutować ludzi swojego gangu.

# LS jest podzielone na 3 gangi, które mają swój określony teren, aby zdobyć teren innego gangu, musisz z nim stoczyć małą wojnę

# W sztaplarce i buldożerze skręcają koła tylnie

# Można strzelać z dwóch broni naraz

# Gdy wzniecimy ogień to będzie się on rozprzestrzeniał

# W SA są dostępne 4 szkoły, w której możemy się nauczyć jeździć samochodem, motorem, latać samolotami, czy pływać łodźmi

ps. pójdzie mi na:
Duron 1000MHz
512RAM
Radeon 9200Gigabyte
WinXP Pro

Post

Wysłany: Sro Sty 07, 2009 20:09

Jak masz centralny i chcesz zamknąć wlew paliwa to najpierw otwórz maskę, zamknij drzwi normalnie z kluczyka (zamkną się jak zwykle) potem odłącz aku i zatrzaśnij maskę. Jak chcesz podłączyć aku to normalnie otwórz drzwi kluczykiem tylko że otworzą się tylko te drzwi które chcesz, otwórz maskę i podłącz aku.
Ja tak wyjmowałem akumulator i wszystkie drzwi, bagażnik oraz wlew paliwa są zamknięte.
Mam nadzieje że jak włożę aku to centralny będzie działał.

Post

Wysłany: niedziela, 7 grudnia 2008, 19:06

Witam
Kolejny i ostatni update na dziś.

Cała buda już w podkładzie. Udało się jakoś to ogarnąć. W tle widać wlew paliwa z wiszącym korkiem Na dole wykonana od zera deska z zegarami. Trosze przerobiona. Zgadnijcie od czego pasuje ?

Otóż pasuje z DUKW (identyczne rozmieszczenie zegarów) i to nawet takie same odstępy od tarcz...

Pozdrawiam
Bubi

Post

Wysłany: 30-12-2008, 21:54

witam,
mam pytanie otoz w jaki spob zabezpieczyc wlew paliwa do mitsubishi space star 99' , wpadlem na pomysl aby kupic gdzies korek ( z kluczykami ) lecz nigdzie do space stara na allegro nie widzialem. Mialem juz kiedys sytuacje w ktorej ktos do baku wlal jakas substancje i mialem b. duzo nieprzyjemnosci. Niestety standardowe zabezpieczenia ( na linke otwierane - od srodka ) sa w moim wypadku niewystarczajace ( wystarczy podwazyc srubokretem ) - ma ktos jakies pomysly?

Post

Wysłany: Pt lis 07, 2008 6:04 pm

Na pierwszy rzut oka wyglądał mi na Ferrari serii 400 (400i, 400 AT, 412, albo coś takiego), ale po chwili doszedłem do wniosku, że to żaden z nich (wlew paliwa po lewej stronie), no i się zgubiłem....

A może to Maserati Kylami?

Pozdrawiam

Post

Wysłany: poniedziałek, 14 lipca 2008, 11:44

Co do mocowania pasów to firma Lion Roar "zapunktowała" i zrobiła wszystko jak powinno być - przynajmniej tak wynika z rysunków dołączonych do blaszki...

Na mojej liście znalazł się jeszcze wlew paliwa

Post

Wysłany: 16-11-2008, 12:30

Wlasnie jestem po wymianie filtru paliwa. Calosc zajela mi jakies 90 minut - razem z robieniem zdjec i notatek. Umiejscowienie i dostep do filtra jest raczej kiepskie ale z odrobina cierpliwosci idzie zrobic

Co potrzeba ?

filtr paliwa + 2 uszczelki, ktore powinny byc w komplecie
klucze nasadowe: 10" , 12" , 19"(albo drugi klucz 19")
klucze plaskie: 8" , 14" , 19"
kombinerki

Przed rozpoczeciem dobrze jest otworzyc otwor do wlewu paliwa, zeby wypuscic gazy ( ) i zmniejszyc cisnienie. W sumie to i tak stracimy troche paliwa - tyle co w przewodach w okolicy filtra i w samym filtrze rzecz jasna.

Tutaj jest zdjecie gdzie i co siedzi - mniejwiecej.

Pierwsze co - to wkladamy plaski klucz 19" zaraz pod filtr (A) i kontrujac nim odkrecamy gorna 'srube' (A) drugim kluczem 19" - ten moze byc albo plaski albo nasadowy.
Teraz odkrecamy srubke (B) - 10" ktora trzyma przy filtrze przewody.
Nastepnie zajmiemy sie przewodem, przez ktory paliwo wchodzi do filtra od dolu. Klucz 14" - (C). Tutaj bedzie tez najwiekszy potok paliwa - troche jeszcze zostanie w samym filtrze.
Dalej - wydalo mi sie najlepiej odkrecic caly uchwyt, ktory trzyma filtr paliwa i caloscia zajac sie na zewnatrz - o wiele wygodniej !
Odkrecamy dwie sruby (D) - 12" - nasadka z przedluzka tutaj chyba najlepiej sie sprawdza. Wyjmujemy calosc na stol i mozemy odkrecic ostatnia srubke 8" (E), ktora trzyma filtr.

Zanim wyjmiemy filtr dobrze jest zapamietac pozycje w ktorej byl i wlozyc nowy - dokladnie w to samo miejsce. Skrecamy (E) spowrotem ( Tutaj pomocne beda kombinerki).
Na tym etapie lepiej zostawic gorna zaslepke, zeby zaden syf nam nie wpadl przy montazu. Dolna trzeba zdjac jak juz wracamy z caloscia na miejsce.
Przykrecamy wszystko zaczynajac od calego uchwytu i dwoch 12" srubach (D).

Teraz czas przykrecic spowrotem (C) , (B) , wyjac zaslepke i pamietajac o dwoch uszczelkach i kontrze drugim kluczem - skrecic (A).
Zamykamy wlew paliwa i gotowe

Przy pierwszym odpaleniu potrwa to ciut dluzej bo pompa musi uzupelnic to co sie wylalo podczas wymiany

Dodam, ze robilem to po raz pierwszy raz w zyciu i calosc niesie spora dawke satysfakcji

Post

Wysłany: 2 Grudzień 2008, 15:49

A moim zdaniem Hamman na tej vectrze wygląda całkiem OK, nie mój styl ale wstydu nie ma.. natomiast na e46 przód ma agro

Bra na masce fajnie wygląda jedynie w dużych amerykańskich coupetach. Wtedy to ma wyraz.
Na normalnych autach wygląda to śmiesznie. Jak 'sportowa' naklejka na wlew paliwa w 'sportowym' seacie toledo

Post

Wysłany: 29 Sierpień 2008, 11:59

Witam. Mam pytanie dotyczące kluczyków które posiadam. dostałem je razem z autem lecz nie wiem od czego są... Duży jest od drzwi, stacyjki, klapy bagażnika, wlew paliwa oraz schowek. A mam jeszcze dwa małe, na jednym jest wygrawerowane logo bmw a drugi jest goły. Czy wiecie może od czego ona są? (dodam zdjęcia) Z góry dziękuję za pomoc. Pozdro.
[img] [/img]
[img] [/img]

Post

Wysłany: Wto Gru 23, 2008 10:39

Wczoraj wieczorem, jak chcialem zatankowac auto, z wielkim oporem otworzyłem elektronicznie wlew paliwa. Co jest nie tak? Nie słychać, jak pracuje ten bajerek do otwierania. Można coś na własną rękę zrobić?

Post

Wysłany: 2009-01-23, 18:24

Hej

Potrzebuję "na gwałt" klamek do 3-drzwiowej Ibi (obu). Mogą być bez wkładek (i tak będę chciał używać swojego kluczyka).
Albo je znajdę albo będę wchodził do auta przez bagażnik (dobrze że jestem niezbyt gruby ). W obu drzwiach padły języczki od klamek.
A i jeszcze jedno - jak ktoś ma odsprzedać wlew paliwa (rurka do baku, chyba plastikowa) to też chętnie wezmę.
Rocznik mojego auta to 1992, CLX.

Post

Wysłany: Sro Lut 04, 2009 12:44

No!! Jak juz wczesniej pisalem zmieniam konfiguracje Car Audio.. i przyszedl nowy klocek DLS CA-40
Zastąpil on u-Dimension GLOW 2075.. Glow oczywiscie to bardzo dobry wzmacniacz jednak DLS bardziej mi odpowiadal, nie podbarwia dzwięku no i w mostku ma 2x175 rms co wystarczy do napedzenia porzadnego przodu.. oczywiscie bass jest mniejszy jak z glowa a kicku mu nie brakuje .. dzwiek jest szczegolowy i wszystko na swoim miejscu.. nie ma tego "przepychyu"
Fotki zamieszcze niebawem

A za 2 miechy nowa sekcja basowa narazie niespodzianka ale bedzie 2kW rms, z topowej serii Audio System

Kilka dni temu mialem problem...
po 1. uszkodzilem wczoraj hokej, po drugie zapalilo (doslownie) mi sie wczoraj radio, po trzecie padl mi centralny...
a dokladniej:
Jade sobie wczoraj do domciu muzyczka pieknie gra nagle trzask!! i cos sie dymi z okolicy nawiewow.. hebel!! na bok.. gasnica i czekam... nic... za to radio strasznie trzaska tzn wzmacniacz na ktory idzie sygnal.. mysle.. kable RCA sie zajaraly.. rozgrzbalem wszystko ... nic :/ Ku***!!! nic!! no to radio na kawalki... i jest, sciezki za przedwzmacniaczem spalone.. masa przywarla gdzies do jakiegos rezystora i robi petle.. (dlatego mi trzaskalo i bylo "slychac" alternator. kij... lutownica w dlon.. sciezki poprawione iwzmocnione.. tak mi zeszlo do 3 w nocy.. ja happy ze jest git jade sobie dzis do miasta.. pod sklepem zamykam auto i...nic!! bajka... nagle sie dziad zatrzasnal!! i otworz teraz bagaj i wlew paliwa yhhh...
do domku..sprawdzam, sprawdzam az znalazlem.. powod.. jak wczoraj wydzieralem radio to zachaczylem o kabel od centralki i wyrwalem... to zmusilo mnie do zrobienia dzis porzadkow z kabelkami

termokurczki poszly w ruch i jestmiodzio ;P
przed:

w trakcie:

po:zapomnialem w euforii foto zrobic
zakupilem dzis nowe oponkiv: Fulda carat Excelero 195/40 czekam az dotra

SETUP WIOSENNY
W koncu uporalem sie z progami ktore teraz wygladaja jak fabryczne ... przyszly mi nowe opony na przod i korzystajac z okazjii i pogody.. pare fotek i 2 filmy jak autko sie prezeci na ten sezon.. jeszcze tylko musze lotke przykleic

Szoda tylko ze juz sie sciemnialo i nie widac jak mi "pupcia" przytyla...

Filmiki:

a ha przy skreceniu gwinta na maxa tre holkejem o asfalt a rant felgi ma jakies 1 moze 1,5mm do naketek gwintu.. zostaje jeszcze 1cm obnizenia ale sprezyna by tarla o felge wiec jest i tak perfekcyjnie jak chcialem <lol>

Post

Wysłany: 2008-09-07, 12:05

k44761 napisałeś : Ostatnio na stacji BP widziałem gościa w B4 który zawór wlewowy LPG miał tam gdzie wlew paliwa, pod klapką. Wstydzicie się tego czy co?

To nie o to chodzi, że ktoś się wstydzi gazu tylko jak jest możliwość założenia właśnie tam wlewu to jak najbardziej będzie to miejsce odpowiednie. Ja mam właśnie koło wleu benzyny zamontowane i jest ok. nic mi nie wiercili żadnej dziury w zderzaku tylko srytnie umieścili koło wlewu Pb

Post

Wysłany: 2008-09-04, 09:00

Powiem tak : woziłem u siebie w bagażniku głośnik firmy STEALHT 888W i powiem Ci , że dźwięk na zewnątrz auta był Cudowny...już z ładnej oddali głowy się obracały przechodniów co to jedzie .więc jak wsadzisz porządny głośnik w bagaż to będziesz słyszalny.

PS : mój głośnik miał 30cm i samoróbkę skrzynie...rejestracja oraz wlew paliwa musiałem jakość uszczelnić bo klekotały ...Pozdrawiam

Post

Wysłany: Wt kwi 17, 2007 15:52

CytatCytat:

A czy przypadkiem klapka nie otwiera się jak zawodnik naciśnie przycisk na kierownicy ograniczający prędkość w boksie ??

Do klapki ochraniającej wlew paliwa jest osobny przycisk na kierownicy.

Post

Wysłany: N kwi 15, 2007 18:44

Dzięki Kubuś Fatalista, widziałem to zdjęcie, ale wydawało mi się, że wlew paliwa jest troszkę wyżej.
Ciekawe, czy coz wymyślą przez te 4 tygodnie. Co prawda w Hiszpanii Robert musi pojechac z tym silnikiem co dzisiaj, ale resztę mogą wymienić.

Post

Wysłany: N gru 16, 2007 0:13

Wlew paliwa, tylny podnośnik, przedni podnośnik PL opona, PP opona, TP opona, TL opona, czekam na zmianę, PL opona, PP opona, TP opona, TL opona, tylny podnośnik, przedni podnośnik, odłączam wlew i rura!

Post

Wysłany: N lip 29, 2007 18:16

Zastanawia mnie pewna rzecz, chodzi o wlew paliwa a właściwie o stronę bolidu po której się znajduje. Czy wlew jest umieszczony po obu stronach bolidu, jednak na czas danego GP jest "aktywny" jeden z nich i tak np. we Francji, Brazylii czy Monako wlew jest umieszczony z lewej strony, a Australii, Węgrzech po prawej... czyli zależnie od GP zakładany jest na tył bolidu odpowiedni element karoseryjny z wycięciem na odpowiedni wlew.

Post

Wysłany: 2008-11-05, 20:33

Trzeba by zerknąć pod wlew paliwa i zobaczyć co tam na naklejce jest napisane.

Post

Wysłany: Sob Lis 22, 2008 11:43

Wysuszyć i wyczyściś. No ok, czyli nie ma sensu zdejmować wężyka który widać na pierwszym zdjęciu i nic tam nie grzebać?
Wszystkie 4 drzwi i problem zniknie czy bagażnik i wlew paliwa także?

Post

Wysłany: Sob Lis 22, 2008 16:02

CytatCytat:

czy bagażnik i wlew paliwa także?
jak najbardziej
węzyka nie musisz zdejmować

Post

Wysłany: 7 Listopad 2002, 11:35

SZCZEG?LNIE TO NA WLEW PALIWA!!MMMRRRRRR

Post

Wysłany: Czw Lut 19, 2009 13:33

to ze 1H to pestka, wlew paliwa fajny

Post

Wysłany: Czw 14 Cze, 2007 23:07

przepraszam, a czy przypadkiem wlew paliwa w dieselach nie jest troche inny?

Post

Wysłany: 25 Sierpień 2008, 22:05

Ładnie się prezentuje.
Z tego co widzę to nie pasuje mi to "coś" na wlew paliwa, nie cierpie takich dodatków, poza tym bardzo fajne autko

Post

Wysłany: Pon Sty 12, 2009 09:10

Witam. Mam problem iż rdzewieje w moim golfie wlew paliwa. to znaczy jak odkrece korek to rdzewieje ten gwint co wkreca sie korek paliwa. można cos z tym zrobić?????

Post

Wysłany: Nie Sty 04, 2009 14:03

Spojler, brewki, antena rekin nakładki na tylne światłą tłumik naklejka na wlew paliwa itp,itd jak wsio zrealizujesz napisze dalszą liste

Post

Wysłany: 1 Styczeń 2009, 18:32

aha zapomniałem dodać że wlew paliwa mam od benzyniaka, (węższy wlot i zielony korek) nie wiem czy zbiornik jest też od benzyny czy oryginalny od diesla. Może to ma jakieś znaczenie?

Post

Wysłany: 4 Listopad 2002, 23:26

ufff. a juz si? ba?em, ?e faktycznie podobny do UFO...
p.s. ciekawe, czy wlew paliwa otwierany od wewn?trz, hihihih!

Post

Wysłany: Nie Maj 06, 2007 11:05 pm

Hmmm wlew paliwa się chyba sam otwiera z centralnego? Chyba, że to ja zwariowałem;) Ale można też otworzyć z bagażnika... ale możliwe, że coś pokręciłem;)

Post

Wysłany: 7 Luty 2009, 18:30

Madox,a czy nakładke na wlew paliwa z aluminium jesteś w stanie zrobić

Post

Wysłany: 20 Czerwiec 2008, 19:09

masz zapowietrzony układ musisz pokolei odpowietrzyc zaczynając od najdalszego koła czyli tylne prawe ( wlew paliwa ) uważając na poziom płynu w zbiorniczku

Post

Wysłany: 7 Listopad 2002, 20:25

Przyznacie ?e wlew paliwa na tej niebieskiej wygl?da niesamowicie!!!

Post

Wysłany: 16 Listopad 2008, 22:36

CytatCytat:

Naklejka kolo rejstracji z tylu

a zauważyłeś że ma "wlew paliwa" z lewej strony!

Post

Wysłany: 2007-04-13, 22:41

co prawda to nie Ventka a nawet nie VW ale projekt ciekawy

mnie najbardziej rozwalił wlew paliwa

Post

Wysłany: 2008-04-24, 12:18

O kufna aż mnie zatkało . Jedynie wlew paliwa jest gitara Reszta masakra jak dla mnie

Post

Wysłany: 2003-10-06 14:24

Wracając do VAGINY, myślę, że najlepszym dla niej miejscem jest wlew paliwa. ER

Post

Wysłany: Nie 21 Wrz, 08 19:33

ja mocuję takie zawory na kątowniku duralowym (właśnie ok 1 mm) do wręgi .
W moim Kratku widać punkt na masce tam mam wlew paliwa

Post

Wysłany: czwartek, 8 stycznia 2009, 13:45

Wlew paliwa PzKpfw IV H.

Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł sobie ustalić rozmiary.

Post

Wysłany: wtorek, 14 listopada 2006, 09:38

On jest taki sam tylko trzeba zrobić lustrzane odbicie tej fotki i wszystko będzie na swoim miejscu

Nie do końca, jeszcze wlew paliwa

Witam i pozdrawiam.

Post

Wysłany: 8 cze 2008, o 20:30

WITAM CO MOGLO SZCZELIC W UKLADZIE PALIWOWYM BO A 4 /1.6 ZACZELA MI BRAC POWIETRZE PRZEZ WLEW PALIWA .......BARDZO DZIEKUJE ZA POMOC ...VAG NIC NIE WYKAZAL